tisdag 5 april 2011

Ett hjärta som brister .....

Håller mitt hjärta på att gå sönder tro?
I över 1 vecka har jag kännt ett fruktansvärt obehag i min kropp. Det kommer speciellt framåt kvällen, ett starkt ihållande tryck över hela bröstkorgen som gör att jag inte kan andas. När det släpper blixtrar det liksom till i hjärtat och sen blir jag yr och illamående och min högra arm blir alldeles svag,så pass att jag inte orkar hålla den uppe.
Visst har det varit mycket (och är) psykisk stress på sistone, men det känns annorlunda mot de panikångestattacker jag hade för några år sedan.
Hoppas det vänder och att det bara är nåt tillfälligt skit som flugit in i min kropp...

1 kommentar:

  1. Har precis likadant och undrar också om det "bara" är stress eller om man ska kolla upp det?! Jag gjorde ju ett 24-timmars EKG för inte så länge sedan så det borde ju inte vara något tycker jag...
    Hoppas att det blir bättre snart! Kram

    SvaraRadera