onsdag 6 april 2011

Bifiform balance

Vilka mirakeltabletter!! Eftersom jag är en Buzzador, som innebär att man får hem olika produkter för att testa och ge till sina vänner att göra detsamma, har jag nu fått hem Bifiform balance som är ett kosttillskott som balanserar tarmen och gör så att magen fungerar precis så som den ska göra! Själv är jag laktoskänslig och har provat ta en tablett för att sedan använda tex. mjölk som innehåller laktos i kaffet, vilket jag aldrig kunnat göra innan utan att få magkramper och jag säger bara : WOW!! Min mage har hittat ett "lugn", jag har inte ont längre och magen sköter sig fint, vilket också gett en bonus i form av 1kg viktminskning! En av de som också fått nöjet att prova( de andra har jag inte hunnit få en utvärderin av ännu), säger likadant, att det känns bra i magen och att det annars kunnat gå flera dagar innan hon kunnat "tömma" sig, nu kan göra det varje dag! Verkligen att rekommendera till er därute som vill få en orolig mage i balans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar