torsdag 21 april 2011

Happy days, busy days....

Nu börjar jag bli lite för bortskämd!!
Igår fick jag ännu fler presenter, ett paket som inte hann fram till min födelsedag från trollungarna och Oscar. Innehållet var inte mindre än just DEN jumpsuit jag trånat efter på sistone!! (dock 10 nummer för stor och måste skickas tillbaka och bytas mot en mer passande storlek..) Bild kommer när rätt storlek anlänt ;-)
På kvällen var det fina Freijan som ville bjuda mig på mat( och det blev en Nachotallrik de lux på Böckmans) och bio och filmen vi såg var "Red riding hood", en film helt i min smak :-). Tack för en jättetrevlig kväll vännen!! :-)

Och om ni är nyfikna på den där favoritmaten jag blev serverad på min födelsedag så kommer en bild här:


( Pasta med Gorgonzolasås och en riktigt god sådan ....)


Nu är det städning och planering som gäller inför påskkalaset för våra nära o kära imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar