tisdag 26 april 2011

Mys/busdagen....

Jag har minsann gått och blivit lite solbränd i ansiktet ;-)
Efter jag hämtat mina trollungar på dagis och Kiana kommit hem från skolan, åkte vi med mellanmålet till lekplatsen. En mysig stund tillsammans :-)
Medans vi var där, körde Patricia förbi och vips hamnade vi hemma hos henne för fortsatt mys!
När vi skulle gå, råkade Dante hålla ytterdörren öppen lite för länge så en av deras små söta hundar rymde med eld i baken, så det blev en liten hundjakt också, men jag hittade den (en bra bit iväg) till slut och fick med mig den in i bilen och tillbaka på rätt plats :-D
När vi sen var på väg hem mötte jag Kiana i kompisens mammas bil, jag hade då lämnat av henne på fel fotbollsplan inför träningen (tur det finns så snälla människor här på landet ;-D)väl hemma, visade det sig att Oscar glömt sina husnycklar och kom alltså inte in.
Lite senare hör jag nåt mumlande från hallen, nåt om skor, Mamma, hej då och så ett BANG från dörren och sen ser jag Lill-busan springa omkring i pyjamas ute på gräsmattan. Hon skulle åka rutchkana sa hon. Jag säger då det!!
Strax till jobbet, bara andas lite först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar