söndag 10 april 2011

Vårkänslor o premiär...

När jag kom hem från jobbet var det med ett överflöd av Adrenalin, så jag satte fart och putsade alla fönster på nedervåningen, och det var välbehövligt vill jag lova. Efteråt säger Kiana att fönstrerna inte längre ser ut som någon skräckfilm (hon syftade på alla små handavtryck som man tidigare inte kunde missa) ;-D Sen bestämde vi oss för att joina Freijan och Alfons på bio, vi ska se "Rio" i 3D och det kommer bli 3D-premiär för Dante som tidigare bara varit på 1st vanlig bio. Lite nervös är jag såklart för hur det kommer att gå,jag tror att han antingen kommer bli skiträdd eller överförtjust och jag hoppas innerligt på det sista såklart. Men skulle det inte gå bra, är det ju inget världsligt bekymmer iallafall. Kiana är för go, hon sa att hon ville betala för bion och gottiset själv idag, och det säger jag inte nej till, gäller att lära sig i tid ;-) Kl.16 börjar den och barnen tycker just nu att klockan går alldeles för sakta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar