lördag 21 maj 2011

Hitta.nu//hem

Men oj då, vi lever visst eller gick det så fort att vi inte hunnit bli medvetna om det ännu? Undrar vad gubben som sa att jorden skulle gå under kl.18 idag har att säga nu då ;-)
Nåväl, nog om detta!
Idag åkte jag och Kiana till Kristianstad för lite shopping, hon behövde nya skor och det hittade vi :-)
Jag hittade lite nya kläder, värre var det att hitta tillbaka till affärer vi hade gått förbi för att sen går tillbaka till :-D
Kiana undrade lite nervöst om jag verkligen skulle hitta tillbaka till bilen, och för att försäkra sig om mitt självklara svar, tvingade hon mig att peka åt det hållet bilen stod parkerad på .....
Hem kom vi iallafall, alldeles lagom till jag skulle börja jobba och de andra skulle infinna sig på Per`s 40-årskalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar