tisdag 14 juni 2011

Det går neråt...

Imorgon är det 1 vecka sedan jag började med LCHF, och jag är mer än nöjd med resultatet än så länge!
3 Kg exakt har jag gått ner tills idag, bara 2 kg kvar!!! :-)
Sötsuget var jobbigt de första dagarna, men sen har det blivit mycket bättre. Det händer att jag får mina "sockersugsryck" men då tar jag fram några nötter eller gurka och knapra på ;-)
Magen känns dessutom mycket bättre, är inte alls lika uppsvälld och det är en behaglig känsla i kroppen!
Tummen upp!!

3 kommentarer:

  1. Härligt. Jag började igår.

    SvaraRadera
  2. Kul att du märker resultat så snabbt...
    Det gjorde jag med...

    Tyvärr tyckte jag det var svårt med frukost, inte gott med ägg varje dag,sen är det ju inte bra att äta för mycket ägg...
    Jag höll på ca 2 månader, men fick sluta då jag började må illa varje morgon/förmiddag...

    Men det är absolut en bra metod...

    Lycka till!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Zandra: Vad bra, då kan vi peppa varandra ;-) LYCKA TILL! :-)
    Lucette: Jag åt aldrig frukost innan (förrutom vissa undantag förstås), älskar ägg så det passar mig bra. Det gäller att söka upp mycket info om vad man kan äta, olika förslag osv tror jag. Sen om jag ändå tröttnar, kan jag göra som innan, hoppa över frukost och äta en "bättre lunch" istället. Synd att du mådde så illa av det :-(
    TACK! :-)

    SvaraRadera