torsdag 16 juni 2011

Lite av varje....

Känner mig lite deppig och orkeslös, som om jag dras mot fel sida av magneten. Hoppas det vänder snart ...
Idag var det sista dagen på fotbollsskolan för Kiana, och det avslutades med en vattenkrig, alla mot alla och Sessan min var helt genomblöt när jag kom för att hämta henne, från topp till tå, kläder,skor och hela hon! :-)
Roligt har hon haft och lärt sig mycket nytt, många råd och trix, så det var ju en succè!
Just nu håller vi på att fylla på poolen på 5200 liter vatten och det tar sin lilla tid!
Ikväll hoppas jag på lite avslappnad stämning med filmmys och nåt gott att äta, jag förtjänar det!!!

2 kommentarer:

  1. Är det nu filmdags igen... Dom där filmerna med 3D eller? ;-)) Kramen /Pisan

    SvaraRadera
  2. Ha,ha,ha,ha ...shhhhhh!! :-D

    SvaraRadera