torsdag 9 juni 2011

Glädjedödare....

Säg den glädje som är långvarig??
Nu på eftermiddagen ringer min chef och säger att de inte kan fastanställa mig i kommunen, eftersom det inte finns någon tjänst at ge mig, hade det funnits hade det varit klart!(lite förvirrande då hon imorse sa att allt nu var klart)
Trött man blir :-(
Det känns som om de borde ha vetat om detta redan när de gav mig förhoppningar, men så var det tydligen inte.
Jag har sommarvik iallfall och hoppas på gravvik, men vågar inte hoppas på för mycket längre. Efter det blir det bokningen, alltså tillbaka på ruta 1 och efter så många års arbete i kommunen, känns det ganska bittert!
Jag är iallafall glad att jag har utbildningen, annars hade inte ens bokningen varit nåt alternativ och just nu känns det som om man får vara glad för det lilla.
Liten glädje, stor sorg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar