måndag 20 juni 2011

Intro...

Imorgon börjar jag med Intro på nya jobbstället, och det känns helt okej och lite spännande dessutom :-)
Jag behöver komma igång lite nu, man tänker för mycket när man går hemma så här och det vill jag inte just nu, det är jobbigt som det är tycker jag!
3 dagars intro, sen är jag ledig igen tills jag börjar på "riktigt" v.27 och därefter är jag föräldrarledig igen v.30-31, låter väl lagom?
Kiana börjar på fritids imorgon, vilket är helt nytt för henne, men hon ser fram emot det och det är ju bra :-)
Dante verkar också vilja ha ut mig i arbete, då följande disskusion kom upp häromdagen:
"Mamma ... får jag sova i din säng?
Jag: Nää, jag behöver min säng för mig själv, behöver mycket plats förstår du
Han: Men åhh, kan du inte börja jobba på Anna`s jobb istället?"
Han brukade få sova i min säng när jag jobbade natt, och tror nog att alla jobbar på det viset :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar