lördag 14 januari 2012

Uppdatering.....

Igår kördes Liz till Lund kl.7.30. Kim körde efter med bil.
De tog vävnadsprov (som gjorde ont) och nåt annat prov. Renogram har de skickat remiss på. De fick prata med läkaren, som berättade att det ena provet kan ta upp till 2 v innan det är klart, och allt måste vara klart innan operationen för att de ska veta exakt vad de ska göra. På Måndag ska de träffa läkaren igen.
Inatt har vi haft barnen här, det har gått bra.
Det känns tryggt att hon är i Lund.

6 kommentarer:

  1. Tur att det börjar hända något. Tänker ofta på er och kan inte tänka mig hur tufft ni har det. Kram! Jenny Ageton

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på er och hoppas att det blir bra snart. Hälsa Lizette från oss alla. Kram Anna Martinsson

    SvaraRadera
  3. Tänker på er alla hoppas allt går bra och att ni alla får behålla hälsan efter det här Stor kram till er alla speciellt då till Lizette o hennes familj, vet hur det känns Jennie min man Finn har fått prostatacancer just nu lever vi dag för dag från Maria Göteborg

    SvaraRadera
  4. Låter bra att din syster äntligen kommit till Lund! Hoppas att alla prover nu är bra så att det kan bli operation snart... Kan bara tänka mig vad ni går igenom just nu... Håller alla tummar för er! Det kommer att bli bra igen!
    Kram från Marie K

    SvaraRadera
  5. Mina tankar finns hos dig liz,dig och familjen och dina syskon.Du är en kämpe,har alltid varit.Jag tänker på dig varje dag och hoppas du kommer på fötterna snart,massa styrka och energi från mig.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Tänker på er ska du veta. Kan inte ens föreställa mig allt ni går igenom. Hälsa Liz så mycket. Kram malin

    SvaraRadera