lördag 30 maj 2009

Hemma!!

TACK alla söta underbara människor för de fina kommentarerna :-)
och x-tra tack till min söta bloggvakt ;-)..
Så kom hon då till slut... och när hon väl bestämt sig gick det undan!...Bm sa till oss att det var tur vi kom in som vi gjorde..8cm öppen kl.01.00 :-0...hade vi åkt till K-krona (som vi egentligen tillhör),hade hon troligtvis fötts i bilen...
Det är ju inte mycket till förlossningsberättelse,men några rader och känslor kan jag säkert knåpa ihop sen ;-)
Sessan,som för tillfället är lite namnlös :-D,äter som en tok,somna helst med bröstet i munnen och vägra sen släppa...hon blev helt lugn så fort syskonen stormade in på BB och bara njöt av deras röster och tittade sött på dom...Kiana är helt kär!..Dante likaså..sa till honom att han kunde få låna bebisens elefant om han ville..då blängde han på mig,tog elefanten o la den på bebisen samtidigt som han klappade henne försiktigt på huvudet :-)...så somnade hon gott i bilstolen och har inte vaknat än....
Tack igen alla...
Jag återkommer senare......
PUSS O KRAM
♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Härligt det låter med syskonkärlek vid första ögonkastet!
    Är så glad för er skull!
    Kram*

    SvaraRadera
  2. ahh va mysigt!! ringde precis till Oscar ville inte störa dig, men jag hoppas att allt är bra med dig och sessan :) jag sa också till Oscar att jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi får träffa er, LÄÄÄNGTAR...
    ring när du vill och orkar
    kramar Tina

    SvaraRadera
  3. VÄLKOMNA HEM KÄRA NI! Gör henne lite hemmastadd nu innan vi stormar hemmet, ha ha ha! Nej men ta hand om er nu, så hörs vi! Puss&kram

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis! :-)
    Så söt hon är.
    Kram

    SvaraRadera