lördag 30 maj 2009

Måste ju bara bjuda på en bild till hon är ju världens sötaste lilla flickebebis, och jag vet hur svårt det är att sluta titta på henne så här kommer en till :-) Kolla in frissan! ;-) Ja den går ju inte att missa! ;-)
Jag är ingen vidare på det här att blogga, som jag höll på igår!! Men visst det gick till slut men viss text bara försvann som jag hade skrivit??
Och sen har ett fel tyvärr "smygit sig in" i föregående inlägg, jag ber om ursäkt för detta och ska genast rätta till det. Alltså Jennie kom in till bb kl.01.00 på natten och inte tolv som jag skrev.... allt kan ju inte bli rätt ;-) jag får skylla på känslomässig förvirring :-)
Lilla sessan som Jennie kallar henne för, är en ständigt hungrig-ligga-vid bröstet-äta-sova-flicka. Men här på kortet ligger hon i sin balja, tror hon gjorde det 20min sen va det dags igen för lite mys.
Ja de har gjort det igen, skapat det finaste som finns, det är ju bara så underbart!
Många kramar från bloggvakt numero uno!

1 kommentar:

  1. Stort grattis till sötis-tjejen!!! :-)
    Tur att du inte behövde vänta längre.

    SvaraRadera