söndag 23 augusti 2009

En tröttsam dag....

Nu får jag verkligen tänka efter,för jag kommer knappt ihåg vad jag gjort idag..
Ungarna har varit tetiga,gnälliga,skrikiga,tjatiga om vartannat,2/3 iallafall,Kaili har varit sitt gamla vanliga pigga lilla jag :-)
Dante har iallafall lyckats göra 2 väldigt fina konstverk idag,hans finmotorik går då inte att klaga på,hur duktig som helst!


Jag och Kiana tog med oss Kaili i vagnen och promenerade ner till byn för att hämta ut mitt Meandipaket,på vägen ner lyckades såklart Kiana halka på ett reklamblad och flög som en vante..hon lyckas med det mest konstiga denna tjej :-D
Jag och Oscar har också hunnit spela Bingo med Kiana,ett bra tips på en familjesysselsättning ;-)..
Jag laddade ner bingot,skrev ut det,laminerade alla brickor och "nummer",Kiana klippte sen ut allt och Voilà,så har du ett bingo du kan använda om och om igen,genom att använda tex. tuschpenna för att markera är det bara att tvätta av det efteråt,och de går inte sönder,man kan t.om spilla ner det med vad som helst och du får ändå bort det!

För övrigt har jag haft en hemsk huvudvärk hela dagen,så alla ljud omkring mig har låtit 10ggr värre än de egentligen är!

Kaili har legat ute i vagnen i flera omgångar medans de andra busarna har sprungit av sig lite.
Bla,bla,bla vad jag svamlar just nu!
Ska skona er genom att säga:
SEE YA LATER!!

2 kommentarer:

  1. Vilken konstnär! Jag är imponerad!

    SvaraRadera
  2. Ja,eller hur är han?..Perfekta runda cirklar (blommor)!:-)
    kramiz

    SvaraRadera