onsdag 20 januari 2010

renovering pågår...


I mitt inre håller jag för tillfället på med en renovering, och vi vet ju alla hur det är under renoveringar..total KAOS!!
Prov nästa vecka, och vi verkar INTE komma lindrigt undan precis...
sista natten på jobbet för denna veckan väntar om några timmar, men imorgon ska jag se "Snabba cash" med födelsedagsbarnet Freijan + 3 till och innan dess blir det mat nånstans... hoppas de delar ut hinkar på bion, annars lär det bli blött på golvet efter alla kvinnors dreglande efter Joel Kinnaman.... ;-)

2 kommentarer:

  1. Shit mitt förälskade hjärta ploppade ut på datan nu när jag fick se bilden på dundersnygga Joel...Fan säger jag bara, han slår alla kändisar med HÄSTLÄNGDER!!!! Jag BÖR nog ta dregel-lappar med mig el nåt...LÄNGTAR!!! Puss

    SvaraRadera