onsdag 24 februari 2010

Hoppas inte...

Kaoset är inte mycket mindre här hemma, jag går i min bubbla och verkar förmodligen lite smått förvirrad( vilket jag är)... igår var Liz här en stund på kvällen, och Kaili lyste upp som solen (tala om favorit).. när hon sen skulle äta vällingen, dög varken jag eller Oscar utan bara Liz!
Idag vägrade hon ta flaskan igen och jag blev så illa tvungen att lägga henne utan mat (och hon åt sist kl.16) :-(
Slutade kl.12 i skolan idag och en liten stund därefter befann jag, Kiana och Dante oss hemma hos Liz, med mig hem hade jag sen Dante.... så ringer Liz precis och säger att hon tror hon börjar bli kräksjuk och undrar om jag kan jobba ... Oscar stack för att hämta hem Kiana .. Dante vill inte heller äta, utan klagar på magont.. Jag vill inte mer, så snälla,snälla låt oss slippa!!
Jag rymmer till jobbet snart ...

1 kommentar:

  1. Jag känner igen alltihop. :-( Mina barn var ju dåliga i kräkningar och diarré i 4 veckor!!
    Krya på er!
    Kram

    SvaraRadera