söndag 21 februari 2010

Härliga dockan min....


En helt vanlig vardag ...

3 kommentarer:

  1. Söting!!! Mamma upp i da´n..:-) (en riktig kladdemaja):-)
    Hoppas allt e ok, snart vår helg, ser fram emot den..:-) Kramis

    SvaraRadera
  2. :-) jag var lite rädd att jag började skymta Oscar i henne precis, så nu gjorde du mig glad ;-)
    Kladdemaja..ABSOLUT, och helst ska hon dra händerna genom heeeela håret med kladdet varje gång oxå... en riktig liten busa.. på allvar!
    Jag ser med fram emot vår helg, vilket myspys ♥, då får vi ta nåt gott att äta på kvällen.. jag ska spara mig ;-)

    SvaraRadera
  3. Nähädu det bara LYSER Jennie i hela Kaili, det kan ingen annan säga nåt annat om!!:-)Ni är riktigt lika! Det vore lite trist OM hon skulle likna papps eftersom dom andra 2 sötisarna är pappa upp i da´n..;-)
    Nån måtta får det f-n mig va..:-)
    PUSS!!!!

    SvaraRadera