måndag 22 februari 2010

Testsvaret...

Eftersom jag inte fått nåt brev hemskickat med svar på mina prover jag tog för 11 dagar sen, ringde jag upp själv.
Proverna vad gäller ledvärken såg bra ut!!... Läkaren sa till mig att jag skulle hem efter proverna och vänta på brevet, och då fattade jag inte att jag skulle få svar på vissa prover direkt. Det visade sig nu, att jag hade UVI när jag var där för 11 dagar sen och stackarn i luren lät inte obetydligt chockad när hon undrade om jag inte känt det!
Fick ta en snabbgenomgång om att jag är så van vid skiten att det förmodlingen är därför jag inte känner av det längre ... läkaren skulle ringa imorgon och prata om vi skulle sätta in antibiotika.
Men det var skönt att höra att det "bara" är vanlig hederlig ledvärk jag lider av, och det har jag ju fått tabletter för när det blir för jävligt, så jag är glad :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar