torsdag 12 augusti 2010

Dagen ....

Idag hade vi ett inplanerat inskolningssamtal på dagis för Kaili kl.10.00. Klockan 8.45 vaknade den första av oss 4 och det var just Lill-Sessan, kände mig då en aning stressad av att hinna väcka de andra, fixa frukost och klä på dom, men det gick bra!
Kiana cyklade hem till Mattis medans vi andra gick till dagis. Det kändes som att detta kommer gå jättebra ... tog inte lång stund innan Kaili hittade saker att sysselsätta sig med :-)
På Tisdag börjar inskolningen och det blir långa dagar fram tills Fredagen.
Efter dagis gick vi hem till Sofie, där hon bjöd på frallor och gottis och där fastnade vi tills ca 14.00 då det var dags att gå hem o fixa lunch.
Nu har jag, Anna och Liz bokat biljett och boende i Halmstad tills på Lördag, då ska vi nämligen se ROXETTE!!! *Längtar*

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går fint med lillsessisen å att hon inte blir så himla ledsen av dagiset å utan söta mamsen:-) Gött med Roxette, digga från mig med!! pusselipuss

    SvaraRadera
  2. Tack! Det hoppas jag med, hon har ju blivit hemskt mammig nu sen pappsen "övergav" henne, hon är väl livrädd att jag oxå ska lämna henne, men hon har iallafall Dante på samma avdelning o det känns tryggt, han är riktigt mån om sin älskade lilla-syster, så jag tror ändå det kommer gå jättebra :-)
    Ja, det ska bli riktigt skoj att få se Roxette, jag längtar!!
    Puss på dig

    SvaraRadera