fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:e...

Såklart ska man bli väckt av åskoväder i ottan på självaste Fredagen den 13:e ... Dante kom snabbt in o la sig jämte oss när det satte igång och för en stund sen fick jag höra följande ord från hans söta mun:
"-Mamma ... du räddade mig från åskan innan"..
Ja, det kan man väl säga svarar jag *hjältinnan*... då kommer nästa grej...
-" Du räddade dig själv oxå från åskan mamma!!"..
Vilken mes-mamma jag kände mig som då ;-)
Efter frukost var avklarad blev vi inbjudna av grannfrun på fika, hon hade bakat bullar som hon bjöd på :-)
Hennes pojkar har ju båda gått på samma dagis som Dante, men har nu bytt till ett annat inne i stan.
Därefter har jag packat, längtat halvt ihjäl mig till morgondagen och nu inväntas pizza med mys för oss o barnen och därefter blir det vuxenmys .. (tolka som ni vill :-D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar