tisdag 19 april 2011

Almost perfect ...

En alldeles perfekt dag att fylla år på tycker jag!
Favoritfrukost på sängen = croissanter, kokt ägg och kaffe.
Paketer som innehöll kläder och en superfin färglagd teckning av en älg som Dante gjort.Gula tulpaner på köksbordet och lite senare ett pling på dörren av blomsterbudet som kom med ännu fler vackra tulpaner i olika färger från min underbara vän Freijan!! (TACK!!!)
Strax därefter ett pling på telefonen från min andra underbara vän Sofie som ville komma över och säga grattis. När hon och barnen var på plats åt vi marängswiss (stavning??) och drack lite kaffe. Jag fick ett fint ord i silver att hänga på väggen som löd:" LOVE".
Fina påskliljor i en svart fin kruka fick jag oxå.
Ett pling från datorn och jag ser en MASSA varma gratulationer från vännerna på Facebook. Kan det bli mer perfekt än så här???
Hmm...harkel... ähumm ....
Jo, bilen var ju klar att hämtas och det gjorde vi, med sommardäcken i bagaget (hann ju inte byta i tid då vi lämnade in bilen), 1700kr fattigare åker vi till ett annat ställe för att byta däck, då vi inser att alla sommardäck vi har till bilen är helt odugliga och de har inga som passar vår bil inne.
Alternativet som ges till oss nu, är att ta bort dubbarna från vinterdäcken eller köpa några dugliga begagnade sommardäck så länge, eftersom jag gärna vill bli av med min bil och köpa en annan vill jag inte lägga pengar på helt nya däck!
Det får bli morgondagens bekymmer för idag tänker jag fortsätta NJUTA av denna perfekta dagen, och så har jag hört rykte om att jag kommer få min favoriträtt serverad ikväll!!! :-)
It`s such a perfect day ....



(Några av de fina presenter jag fått idag ...)

4 kommentarer:

  1. Som vanligt lika. ;-) Jag fyller ju på söndag.
    Hoppas att dagen var superbra!

    SvaraRadera
  2. Ja, ser där ja! Vi fyller alltså år samma vecka, och listan fylls på ;-)
    Dagen var toppen, hoppas din blir lika toppen .-)
    Kram

    SvaraRadera