torsdag 7 april 2011

Gårdagens trevlighet......

Gårdagens spontanbesök hos kära vännen Freijan, visade sig blir mycket trevlig! De stora pojkarna lekte på jättebra och är det några som inte bryr sig om lite regn så är det väl barn! De var helt inne i sin "gömma-skatter-i-trädgården-lek" medans de små och mammor höll sig inne och hade mysigt! 4 timmar senare var det dags att dra sig hemåt då min stora Sessa slutat skolan, och det var motsträvigt vill jag lova! Hade lätt kunnat stanna där hela dagen :-) (Så snabbt tiden går, se vad våra små vuxit upp .....) (För att inte tala om våra stora, jisses säger jag.....) Bilderna var jag inne och snodde av Freijan, jag älskar hennes kamera!!!

1 kommentar:

  1. Vad är det man säger; genom att titta på sina barn, vet man själv hur gammal man är... Eller var det inte så det var? Ha ha! :-D

    SvaraRadera