fredag 8 april 2011

Kaili`s magproblem....

Ibland kan man känna sig dum! Kaili`s magproblem har (nog) funnit sitt svar och att jag inte kunnat räkna ut detta innan eller vågat lita på mina aningar ser jag mest som en frustration. Jag fick en aha-upplevelse och följde den (till slut), vilket innebar att sluta med välling helt och hållet för Lill-Sessan. 5:e dagen helt utan nu, och redan har förändringar skett till det positiva. De 6-7 lösa bajsblöjor om dagen har nu gått ner till max 2 normala! Jag tycker mig också se en något mindre gnällig liten tjej ;-) Det blev ett tvärt avslut på vällingen, men hon tar det hela förvånansvärt bra och nöjer sig med svaret att vällingen är slut när hon frågar efter den (tack o lov). Hoppas det hela håller i sig nu bara och var det inte värre än så, är jag överlycklig! Jag har kollat hennes vikt då och då och där står hon kvar på sina 10.4kg, men det ändras säkert det också snart :-) Ibland är lösningarna väldigt enkla, det gäller bara att sätta finger på dom ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar