fredag 20 maj 2011

Vardagen ...

Dagarna rullar mest på, händer inte mycket utöver det vanliga här hemma. Barnen är friska nu (alla 3) och jag hoppas det fortsätter så :-)
Kaili fick en väldigt snäll variant av vattkoppor och det tackar vi för. Inte mer än 30 koppor som nu är nästan helt borta!
Dante har inte fått några ännu, och nu kan vi snart konstatera att han faktiskt ha haft dom redan, men helt säker är jag inte förrens om några veckor!
Min långdragna förkylning har sen 2 dagar tillbaka satt sig i alla bihålor den kan, och det är en aning jobbigt. "Tänderna" värker, huvudet isar och kinderna bultar, hoppas innerligt att det försvinner snart!
Oscar fick ryggskott häromdagen, men kämpar på ändå, han ser lite grå ut i ansiktet efter jobbdagens slut och egentligen borde han nog inte jobba!
Ikväll börjar min jobbvecka och dessutom min helg, så det blir många timmar som väntar. I veckan blir det även kalasplanerande igen och däremellan fotbollsträningar, träningsmatch, cupmatch, vårsoarè, 4-årskontroll och lite annat smått o gott ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar