söndag 14 augusti 2011

Blogger-bråk o uppdatering...

Det skulle ju ha blivit en fortsättning på "sagan om Kolmården" här, men Blogger har bråkat med mig i många dagar nu!!
Kan inte få in bilderna tyvärr :-(
Igår var vi på barnkalaset i Ronneby en vända, där barnen åkte karuseller, fångade godis från godisregnet och hämtade ballonger och allt var gratis! ;-)
Annars är det mest jobb som gäller och sommarvikariatet börjar lida mot sitt slut. Jag har fått v.34 också och sen vet jag inte mer för tillfället!
Idag jobbar jag 11.00-21.00 och imorgon åker vi till Malmö en vända för att förhoppningsvis köpa en ny bil!
Tills nästa gång, ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Hejsan söt!! Jag är ledig på fredag, hur har du det då?? Kram

    SvaraRadera
  2. Då jobbar jag 7-16...
    Svårt att få ihop det här gumman ;-)

    SvaraRadera