måndag 15 augusti 2011

Fortsättningsvis....

Nu så ... vart var jag?
Jooo, första dagen var vi där tills de stängde, nästan sist ut faktiskt ;-D
Vi gick tillbaka till hotellet och packade upp och förberedde för natten, sen gick vi för att äta på en av restaurangerna. Det blev buffè och en jäkligt dyr sådan(?). God var den absolut inte heller, förmodligen den värsta jag ätit så det kändes ju lite surt. Kaili åt en halv tugga sen tvärvägrade hon och det kunde jag absolut förstå!
Vi var tillbaka på rummet vid 22-tiden och det var en trött familj som somnade bums!
Frukostbuffe`n var betydligt bättre, dock långt ifrån inte den bästa jag ätit. Vi var på plats i djurparken strax efter de öppnat och även denna dagen blev lyckad. Vi var på sälshowen och rovdjursshowen och det var en upplevelse för oss alla :-). På dessa 2 dagar tror jag inte att vi missade någonting av det som fanns faktiskt!
Hotellet var rena paradiset för barnen, där fanns allt som ett barn kan tänkas behöva/vilja ha. 2 st lekrum med massa roligheter och efter frukosten blev det ansiktsmålning för barnen.
Jag har en hel del bilder jag vill lägga in, men det är en fight för varje bild så vi tar lite i taget tror jag! ;-)
Vi hann också med ett besök på Tropicarium innan vi åkte hem, gissa om barnen var nöjda efter denna lilla semesterresa!!
Måste ju skryta lite extra om Lill-Sessan som klarade hela resan med allt var det innebar, utan blöja och utan EN enda olycka i brallan!!


(Bildbeviset från linbanan i Safarin och en egentligen livrädd Moosan..)




(Andra dagen var girafferna  så nära att man hade kunnat klappa dom!!)

3 kommentarer:

  1. Uja, hur högt gick den där linbanan? (Höjdskräck....) :-P

    SvaraRadera
  2. 24m över marken på det högsta stället och jooo, jag höll ju på att dö oxå!
    Hade det varit lika högt i alla 28 min hade de fått hämta mig med bår kan jag säga ;-D
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder :-) Kram Pisan

    SvaraRadera